KOLEKCIJA MESEČEVIH SLIKA

Dva dana je Mesec dominirao nebom tako da ništa sem njega i Jupitera nije bilo moguće snimiti. Pritom je prvog dana atmosfera bila prilično nemirna pa sam snimao na malom uvećanju. To nije bilo dovoljno jer je rub ispao loše složen, tako da po tome vidite kakvi su bili vremenski uslovi. Tačnije, generalno nisam zadovoljan idejom da ceo Mesec stane u 640x480 piksela kamere; bolje rezultate sam dobijao slikama od 7mpix.

 

Sledećeg dana je turbulencija popustila pa sam mogao da se posvetim većim uvećanjima. Prva slika je previše drastično obrađena ali je navodim kao poređenje sa ostalima. Canon A560, 4x optički na teleskopu 130/900 odnosno 360x približnog uvećanja. 

 

 

 Nakon toga sam krenuo i sa digitalnim zumom od 3x tako da je ukupno uvećanje iznosilo oko 1100x. Klipovi su bili jezivi ali pažljivom obradom uspeo sam da izvučem nešto iz njih. Lično sam zadovoljan rezultatima kad se uzme u obzir tip teleskopa, montaže i prečnik detalja na slikama. 

 

Коментари